saloon

استفاده از کفپوش فوم دار سالن ورزشی برای خیلی از ورزش‌ها بسیار ضروری است. زیرا مانع بروز اتفاقات و آسیب های جدی می‌شود. به همین سبب در ورزشگاه‌ها از این کفپوش‌ها استفاده می‌شود‌. در مدارسی که ورزشگاه‌ بزرگ دارند هم از این کفپوش‌ برای مدرسه استفاده می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند با ایمنی کامل حرکات ورزشی را انجام دهند و نگرانی از بابت افتادن و صدمات نداشته باشند. به هر حال ممکن است که بسیاری از دانش‌آموزان در مقایسه با دیگر افراد، آمادگی جسمانی کمی داشته باشند و در حقیقت به گونه‌ای آسیب‌ پذیرتر باشند. به همین دلیل ورزشگاه‌ها مدارس بزرگ، معمولا از این کفپوش‌ها دارند. این کفپوش معمولا مناسب کفپوش باشگاه بدنسازی نیست.
کفپوش های فوم دار سالن چند منظوره از ۴ لایهرمختلف ساخته می‌شوند که هر لایه ویژگی متفاوتی دارد و می‌تواند نقش موثری در دفع ضربه‌ها داشته باشد. به همین سبب انتخاب کفپوش فوم دار ورزشی باکیفیت و مرغوب ، در اولویت افرادی است که باشگاه دارند و می‌خواهند از روش‌های مختلف برای افزایش ایمنی و سلامت افراد استفاده کنند.

ضخامت کفپوش: دارای ضخامت های ۲ الی ۸ میل می باشد.
عرض رول: ۱.۵ متر
طول رول: ۱۸ متر ( بستگی به ابعاد زمین کارفرما دارد)
قابل استفاده در: انواع فضاهای ورزش های سالنی و بدنسازی و ایروبیک و هوازی و …
در صورت درخواست برای سالن های سرباز تماس بگیرید.
*دارای استاندارد از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی
برای اطلاعات بیشتر و موجودی و تولید با شماره ۰۲۱۴۴۲۵۴۵۷۹ تماس حاصل فرمایید.
کفپوش های فوم دار سالن چند منظوره از ۴ لایه مختلف ساخته می‌شوند که هر لایه ویژگی متفاوتی دارد و می‌تواند نقش موثری در دفع ضربه‌ها داشته باشد. به همین سبب انتخاب کفپوش فوم دار ورزشی باکیفیت و مرغوب ، در اولویت افرادی است که باشگاه دارند و می‌خواهند از روش‌های مختلف برای افزایش ایمنی و سلامت افراد استفاده کنند.
هر یک از این لایه‌ها به نوبه خود، نقشی دارند که مقاومت کفپوش را افزایش می دهد. اولین لایه، از

جنس پلی اورتان است. پلی اوتان مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی، چون اشعه خورشید دارد و سبب افزایش دوام کفپوش فوم دار ورزشی می‌شود.این لایه با رویه مقاوم کننده طراحی و تولید می شود.
لایه دیگر درکفپوش فوم دار سالن ورزشی، از جنس فایبرگلاس است. فایبرگلاس به سبب دوامی که در برابر دفع ضربه دارد، می‌تواند جهت انجام ورزش‌های پرشی و سنگین مورد استفاده قرار بگیرد. به همین دلیل در ساختار کفپوش فوم دار از فایبرگلاس استفاده می‌شود تا ضربه‌های سنگین را دریافت کند و در عین حال آسیبی نبیند. لایه فایبرگلاس در برابر حرارت هم مقاوم است و می‌تواند حرارتی که دریافت می‌کند را تحمل کند. به همین دلیل می‌تواند در برابر گرمای درز جوش دوام بیاورد.
لایه فومی که در کفپوش فوم دار ورزشی به کار می‌رود، دارای قابلیت ارتجاعی بالایی است و می‌تواند مانع ایجاد رد پا و اثر ضربات و پرش در کفپوش شود. به همین دلیل در باشگاه‌ها از کفپوش فوم دار ورزشی برای ورزشکاران استفاده می‌شود، تا علاوه بر دفع ضربات و کاهش خطرات، ماندگاری بالایی داشته باشد و بتواند مدت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان برای کفپوش ورزشی فوم دار نام برد، خاصیت آنتی باکتریال آن است. در واقع این کفپوش ورزشی فوم دار برای محیط باشگاه به شدت مناسب است. چرا که به خاطر تحرک‌های زیاد و آلوده شدن هوا، استفاده از کفپوش فوم دار ورزشی که خاصیت آنتی باکتریال دارد، کمک می‌کند تا محیط تا حد امکان از آلودگی‌ها فاصله بگیرد‌. به علاوه این کفپوش‌ها دارای قابلیت شستشو و نظافت بالایی را دارند.
در مورد قیمت کفپوش فوم دار ورزشی، لازم به ذکر است که مسئله متراژ و زیر سازی کار و نصب اصولی نقش تعیین کننده ای در برآورد قیمت این محصول می‌گذارد. به همین دلیل نمی‌توان تنها با یک عدد، قیمت کفپوش فوم دار ورزشی را تعریف کرد.
روگا تولید کننده کفپوش فوم دار ورزشی
دارای نشان سازمان ملی استاندارد
دسترسی به مواد اولیه باکیفیت
عرضه محصولات تولیدی با استاندارد
مشاوره حضوری و بازدید از محل برای محاسبه و اندازه‌گیری
اجرای کفپوش همراه با زیرسازی، نصب و خط‌کشی

نصب و اجرا توسط پرسنل متخصص در سراسر کشور