کفپوش رولی مهد کودک
بدلیل پاسخگو نبودن تاتامی در مقابل نظافت و زیبایی در مهد های کودک این نوع کفپوش در سایز ۱۵۰ و طاقه های ۳۰ متری علاوه بر بالا بردن ایمنی محیط قابل تولید در رنگ های شاد و شفاف و رنگ های سفارشی مشتریان تولید و عرضه شد.
این کفپوش با قابلیت آنتی باکتریال و قابل شستشو باعث کاهش صدمات در حین بازی و لذتبخش کردن محیط برای کودکان در مهدهای کودک سراسر کشور شده است.
ویژگی های کفپوش رولی مهد کودک
آنتی باکتریال
قابل شستشو
فوم دار
ضربه گیری
قابلیت نصب بدون چسب
قابلیت جابجایی
تولید در ضخامت های مختلف
قابلیت تولید رنگ های سفارشی
قابلیت نصب روی پله
حداقل پرتی هنگام نصب
زیبا و شاد
نصب آسان
شستشو ی آسان

کفپوش رولی مهدکودک از جنس فوم نرم با رویه پی وی سی ساخته شده است. این محصول به نامهایی مانند کفپوش رولی ، کفپوش فوم دار کفپوش پی وی سی و کفپوش رنگی نیز نامیده می شود. این محصول از فوم نرم و بهداشتی و در رنگ بندی های متنوع و شفاف تهیه می شود. این محصول با ضخامت و ضربه گیری مختلف از ۲ تا ۸ میل برای ایمن سازی مهدکودک و محیط های ورزشی به کار میرود.
کفپوش رنگی مهدکودک همچنین برای ایمن سازی پله های مهدکودک بهترین گزینه می باشد .
شستشو ی این کف پوش بسیار راحت و با مواد شوینده معمول به آسانی امکانپذیر می باشد.

کفپوش های رولی رنگی و طرحدار یک راه‌ حل عالی برای فضایی است که کودکان مدت زمان زیادی را صرف بازی می‌کنند. از انواع کفپوش رولی مهدکودک می‌توان به کفپوش های رنگی فوم دار ، کفپوش طرح دار مجارستانی و آلمانی کفپوش حروف و اعداد و … اشاره کرد که نه تنها فضایی امن و راحت را برای کودکان فراهم می کند، بلکه می تواند رنگ و تنوع و آرامش و لذت را به فضای یکنواخت اضافه کند. کفپوش مهد کودک معمولاً از جنس پی وی سی (اتیلن وینیل استات) است، ماده ای ایمن برای کودکان که حس نرمی و راحتی و ایمنی و آسایش را ایجاد می کند و قابلیت انعطاف عالی و دفع ضربه و خراش و هرگونه آسیب دیدگی را کاهش می دهد.اگرچه انواع مختلفی از گزینه های کفپوش برای مهدکودک وجود دارد، کفپوش هی رولی از محبوب ترین آنها هستند. این‌ کفپوش ها برای هر مکان که بچه‌ها در آن می‌دوند، می‌پرند، غلت می‌زنند یا بازی می‌کنند عالی هستند، زیرا بدون سرب و لاتکس، ضد آب، غیر سمی، مقاوم در برابر لکه هستند و با طراحی و رنگ بندی شاد پازلی، طرح لگو، آبرنگی، جاده، قلب و … می باشند که به صورت رولی و راحت نصب می‌شوند. شما می توانید به راحتی رنگ داخواه را به بخشی از یک اتاق اضافه کنید و فضایی از کفپوش دنج و زیبا را برای کودکان فراهم کنید.کفپوش های رولی محکم و و مقاوم و جذاب هستند. اگر محیط شاد و پرتنوعی میخواهید و در عین حال چیزی راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر برای فضای بازی کودکان می‌خواهید، کفپوش های فومی ، گزینه‌ای عالی برای این کار هستند. این نوع کفپوش های نرم فومی دارای طرح و رنگ های مختلف، که می‌توان آن را به روش‌های مختلفی چیدمان کرد تا یک طراحی زیبا ایجاد شود. این کفپوش ها احساس نرم و راحتی را ارائه می دهند. آنها به مهد کودک یا اتاق بازی کودک ظاهری زیبا می دهد و نظافت و نگهداری آسانی دارد.

Vb

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *